FANDOM

Бучанський центр позашкільної роботи, також Бучанський ЦПР  — позашкільний навчальний заклад у місті Буча.

Центр розпочав роботу з 1 січня 2007 року.

Діяльність Редагувати

У Центрі позашкільної роботи в середньому займаються 715—750 дітей на рік, що становить майже 30% дітей шкільного віку Бучі. Центр не має власного приміщення, тому всі гуртки працюють на базі шкіл та НВК «Берізка». У зв'язку з відсутністю свого приміщення не розвиваються технічні гуртки, еколого-натуралістичний напрямок. Заняття проводяться у класних приміщеннях, спортивних та актових залах у вільний від навчання час.

У закладі працюють 28 педагогів — 11 основних працівників та 18 — сумісників. Більшість керівників гуртків мають вищу освіту. Кошти на утримання Центру виділяються з місцевого бюджету.

Найбільше діти відвідують гуртки художньо-естетичного напрямку:

  • образотворче мистецтво,
  • танці,
  • циркова студія,
  • вишивка,
  • театральний гурток.

Пріоритетним напрямком роботи є туристсько-краєзнавчий (спортивний та краєзнавчий туризм). Діють також бібліографічний гурток та гурток музейної справи.

Новинкою 2009 став гурток учнівського самоврядування, який працює з громадськими організаціями. В 2010 у Пущі-Водиці відбувся обласний збір лідерів місцевого самоврядування, в якому взяли участь і діти з Бучі.

Раніше велися гуртки інформатики та журналістики, але через відсутність спеціалістів, вони тимчасово припинили свою роботу.

Заняття у гуртах та секціях безкоштовні. Центр повністю оплачує витрати на обласні змагання, конкурси. Батьківські та спонсорські кошти залучаються для участі у туристських походах та деяких відкритих змаганнях.

Адреса і контакти Редагувати

08290 м. Буча, вул. Островського, 36

Керівник: Куцевалов Андрій Володимирович, телефон +38 045 97 4 9705

Посилання Редагувати

Випадкова вікі